Minaliy kızlar son adet tarihim 15 ağustos. 29 ağustosta da histeraskopi oldum. fakat hala adet olmadım. bugün tam 50 gün oldu. bu kadar gecikme olması normal mi ?
femme Minaliy en son 15 ağustosta oldun ıse 13 eylul gıbı tekrardan olmalıydın . emelıyatda dolayı hadı dıyelım 1 hafta gecıkme oldu 20 eylul gıbı en kötu olman gerekırdı bence. ama baya ustunden gecmış normal degıl doktora gorunmelısın
Aysel_krdg Minaliy hsg mi çekildiniz rahim filmi bende 29 ağustosda çekildim 14 Eylül de regl oldum çok fazla geçmiş hemen bir doktora görünmeniz gerekiyor test yaptınız mı hiç
Minaliy femme aricam şimdi doktorumu. 22 eylülden itibaren korunmasız ilişki olmuştu. Test yapsam çıkarmı acaba
Mrv5746 Test yapın bence bnde oldum amelyat korundum ama 10gün doktorum soyledı adet günümdede adet oldum
Emine1234 Ilac falan kullandinizmi kendimi geldi baya gecikmis cunku, benimde 1 hafta oluyor geciktimde
Minaliy Emine1234 yok hiç birşey kullanmadım kendiliğinden geldi. Doktoruma sordum normal dedi bende kullanmadım.