Haticenurrgncr Kizlar merhaba 38 haftalık hamileyim takibim Manisa şehir hastahanesi de yapılıyor Manisa şehir hastahanesi de doğum yapan var mı hastane doğum şartları nasıl odalar ve personel hakkında bilgi verir misiniz Doğum hane nasıl odada duş varmı vs
esraenessalim1 Odalar çok güzel herşey yeni lüks ama kendin doguruyorsun yani pek ilgilenen yok doktorlar sert ve sinirli genelde benim kötü geçti ikinciye hamileyim şuan özele gidiyorum