Bebegim0101 bedia00 ben oldum histereskni amelyatı 2 tne perde vardı.sehir hast.docente oldum ucret odemedim.Gecen yil agustos ayinda olmustum.Suan 2 aylik hamileyim
prensesim1_ bedia00 bende pazartesi günü oldum şükür çok iyiyim 9000 tlye oldum perde uzamnıydı hatta doktorum
prensesim1_ Lionmother kocaeli gebzede ergün bilgiç doktorumun özel muayenesi var ama ameliyatı medarda dalında uzman bi doktor bir sene araştırarak bulduk ve çok memnunum şükür bi sıkıntıda olmadı