Ezgimmmmm Kızlar iki aylık bebegım geceden berı yatmıyo beş dakıka yatıyo aglıyo kalkıyo mızmızlık yapıyo neden acaba hırkayla uyuyakalmış terlemıstı üstünü degıstım acaba üşüttümu çok korkuyorum ilk bebegım bılgın yok hıc sızındemı öyle neolur kafayı yıycem
Zmraemr Ezgimmmmm gazı vardır büyük ihtimalle gaz masajı yapın .Ağlarken ayaklarını karnına doğru mu çekiyor
Egemen_ozgur_annesi Ezgimmmmm gaz vardır ve üşümüştür. Sık sık emzir bebeği sıcak tut. Stres yapma daha ne ağlamaları olacak. Karnına bebek yağı ile masaj yap. Gaz için doğal yağ veriyordu doktorlar ama onu verdiyse içir bir kaç damla yoksa da doktora sor da al canım. Geçmiş olsun
Gul47 Ezgimmmmm üzerine ayetel kursi okuyun şurada okuyup sizde için onada bir damla verin nazar varsa üzerinizden gitsin diye dün komşunun öyleydi üzerine okudum ağlaması sustu bide gazını çıkarın rahatliycaktir komşunun 2 gundur ağlayıp duruyordu okudum gazinidq çıkarınca rahatladı hemen uyudu
_prenses_annesi Ezgimmmmm bizde aynıyız canım en fazla 10 dakıka uyuyor. Ağlayarak uyanıyor. Sabaha kadar uğulduyor Gazı oluyor damla kullanıyorum. İstersen sana atayım faydasını. Görürsün umarım