Biliyorum kim ne desede isteyen istediği ismi koyuyo ama sorayım dedim nasıl sizce… Bide eşimin gözleri ela. O öyle aklıma gelmişti eşimin de aklına yattı çünkü oğlumun gözleri bana benziyor.. Bu tahminimizce babasına benzeyebilir benzemesede ela kötü Bi isim değil. Lidya da ben tarihsel şeyleri sevdiğim ve araştırdım için lidya yi öyle buldum.. 😁 Kısmetse yani ela lidya dusundum