goncacan Doğum lekesi neye göre olur arkadaşlar üstüme boydan boya karadut suyu döktüm ve beni korkuttular bebekte leke olur diye tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen
Melikedrsn goncacan canım ben böyle şeylere çok inanmıyorum düşünüpte hamileliğinin tadını kaçırma annemde de bende de aynı yerlerimizde Doğum lekemiz var hiç bişey yapmadığı halde olmuş olunca oluyo. Bunları düşünme hiç bırak keyfini çıkar hamileliğinin ❤️
Baharun2 [bilinmeyen] bacım o zaman hiç mutfaga girmeyek 😂 benim çocuk harita gibi çıkacak demek ki 😂
Kubdenya Baharun2 bencede yaa ben sakarin bi de hep biseyler dökülür yere üstüme falan 😄 benim kız karışık bişey olacak