-Papatya- ben o haftalarda hissetmiyordum bile gaz mı bebek mi anlamıyodum, tam anlamaya başladığımda da bir gün hissediyodum üç gün yoktu bu haftalarda normal dediler , sürekli hissedilmeyebilir, yalnız biraz daha büyüdükçe hafta yaklaştıkça sayım yapıyosun günde on hareket etti mi diye, işte ozaman önemli ama şuan normal
Yine de çok rahat etmezse için sonuçta sen içim rahat değil diyorsan dr gidip öğrenebilirsin durumunu