Duygu Işıl hanıma gittim ilk kez, 15 haftalıktım. Arkadaşımın tavsiyesiyle, normal doğumu destekleyen bir hoca. Ben ikiz olduğu için zaten sezaryen olucam da bunu bilmekte güzel bence. Ama aşırı yoğun. 13.45teki randevuma 15.30da girdim. Normal doğumu varmış kadın saatlerdir doğumhanedeymiş. Tam beni aldı bebeğin başı çıktı diye haber geldi sen git sonra gel dedi pazartesine randevu versinler dedi gitti. Sinirden ağladım en son 4 hafta önce muayene olmuştum, o saatte diğer doktorlar da gitmişti başkası olsa ona geçiş yapıcaktım, ben ağlayınca eşim gerildi hastane mi kalmadı memlekette başka yere gidelim falan diye söylendi çıkıyoduk tam giderken aradılar telefonla doğum bitmiş buyrun gelin diye gittik muayene oldum ve idrara sıkışık olmam gerektiği için yaklaşık 3 saat kıvranarak beklemiş oldum. Tatlı dilli, bilgisinden zaten şüphem yok, hızlı konuşuyor, enerjik. İlk randevum söz konusu nedenlerle biraz huzursuz geçmiş oldu totalde 10 dk falan sürdü. Bakalım 17sinde tekrar randevum var inşallah daha güzel geçer. Olmadı Derya hanıma geçicem ondan da memnun kalan arkadaşım var. Muayene için 690 tl ödedim. Sezaryen 9.000 dediler ikiz farkı da ödeyeceğim. Tabi ben doğurana kadar kim bilir kaç kere değişir fiyatlar..