Hshbss Kizlar benim hareketler 3 gun oldu hic yok neden boyle oldu sizce varmidir bir sıkıntı arada bir kipirdanma var ama gunde hareketi o kadar cok azaldiki anlatamam
teacherozlem Hshbss bazen çok yorulunca benim de öyle ama genelde gece çok vuruyor bir de sabah uyandığımda haftamız hemen hemen aynı çarşamba 26 olacağız
Bktkygsz Sabahları ve akşamları baya hareketli tatlı şeyler yiyin hareketleniyorlar çikolata meyve suyu sağlık ocağında kalp atışını dinleyebilirsin tedirginliğin varsa bende de bazen oluyor öyle durumlar
mimar_anne Canım bu haftalarda uyku düzeni oluşturuyorlar kıpırdanmalar varsa korkma hiç hareket etmiyorsa bi git acile baksınlar benim de şuan 26+2 bazen çok hareketli bazen çok durgun 2-3 haftaya iyice düzene girerler inşlallah