Snmdrm Meraba sezeryandan oldum cuma günü ve ayaklarım çok şişti doktor şişebılır dedi ama o ağrıyla neden bole bısey olsbılcegını sormamışım sezeryandan sonra ayagı ödem yapan varmı?
Silay35 Snmdrm evet bir haftaya iniyor. Ben 75 kg doğuma girdim 2 gün sonra eve gelince tartıldım 73 kg idim bebek zaten 4 kg doğmuştu düşün artık ödemi
Semanurk Snmdrm benim minnacık ayaklarım sünger Bob gibi olmuştu. 1 haftaya geçti ama Dr bol yürüyüş önermişti
Zmraemr Snmdrm Evet oluyor normal.Ayaginizi yere sallayarak oturmayın bir yastık koyun ve uzatın bol su için ve yürümeye çalışın o zaman iniyor