Ne zamandır doğum hikayemi yazmayı bekliyordum kısmet bugüneymiş 🤗 doğumuma 3 4 gün kala sancılarım oluyodu her sancıyı hah bu doğum sancısı doğurucam diye seviniyordum haftamda gelmişti artık ama bir türlü doğum sancılarım gelmiyordu normal doğumda çok istiyordum tabi suni sancısız :) kendi sancımla doğurmayı. Herneyse bir gün kontrole gittim son haftalar olduğu için riskliydi doktorum bebeğimin suyunun sınırda olduğunu acilen doğuma almamız gerektiğini söyledi ve 2 cm açıklığın vardı suni sancıyla başlatıcaz doğumunu diyince başımdan aşağı kaynar sular döküldü çok korktum suni sancı ve sezeryandan hep korkardım ve başıma geldi 🥲neyse yatış verdi doktorum eve gittim hazırlığını yapıp hastaneye geldim doğumhaneye aldılar yatış verdiler serumu takıp nstye bağladılar beni 15 dk falan sancı geldi nst cihazı ötmeye başladı bişelerin ters gittiğini anladım hemşireleri çağırdım bebeğimin kalp atışları duyulmuyordu hemşirelerden biri alttan parmağıyla uyarıyordu karnımdanda cihazla kalp atışları bulmaya çalışıyordu çok korkmuştum bebeğimi kaybedicem diye 😔 çok şükür sonunda kalp atışları duyuldu ve beni acil sezeryane aldılar ameliyat başladıktan iki dk sonra bebeğimin sesini duydum o an tarif edilemez 😍 kızımı getirin dedim temizleyip yanıma getirdiler öptüm kokladım sonra aileme götürdüler benide diktikten sonra odama aldılar sezeryan anı sadece bebeğimi çıkartırlarken zorladı beni sezeryan sonrası çok zordu şiddetli ağrılarım oldu ilk bir hafta ama inanın değiyor bebeğinizi kucağınıza alınca o zorluklar gözünüze hiç gelmiyor 🤗 bu benim doğum hikayemdi doğurucak olanlara tavsiyem hiç korkmayın doğumdan benim gibi belkide korkmasaydım çok güzel bir normal doğum yapıcaktım bu arada yürüyüş hurma sguat bunlar doğumu başlatmıyor denendi ve onaylandı sadece açılma sağlar 😃Rabbim tüm hamileleri sağlıkla bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsin ♥️