Arkadaşlar merhaba. Sol kasığımdan belime kadar vuran bir sancı var 10 dk’da bir geliyordu 7’ye düştü. Ama sancı süresi kısaldı. 10 dk’da bir gelen daha uzun sürüyordu. Doktoruma yazdım ama sanırım uyuyor görmedi. Uzanmak, yürümek vs geçirmiyor. 2.doğumum ama ilki sezaryendi. Sizce ne yapmalıyım?