Deletedmom_1003 Kızlar suyum veya kanamam gelmedem doğum başlarmı alta doğru adet gibimi ağrım var ama çok az şiddetli değil ntsde gözükür ama bende herhangi bir belirti yok bebek çok hareketli korkuyorum
Melegm0523 Deletedmom_1003 benim doğumum su ve kanama gelmeden başladı. Direk kasıktan giren adet sancısıyla. Hatta milletin ilk yarım saatte bir 15 dk bir gelir dediği gibide olmadı. İlk sancım başladı ve 4 5 dakikada bir geldi ama hafiflerdi 5 6 saat çektim sonra doğumum oldu çok şükür
[silindi] Sancıların için dakika tutabilirsin, eğer sancıların sık ve aralıkları uzun ise başlamış olabilir. Hastaneye gitmende fayda var.