Merhaba kızlar persembe sabah 8de seseryan yaptım ikizlerim geldi erkenden. O günden beri büyük tualete çıkamadım,gaz çıkarabilmeye dün başladım çok az şekilde. Gece 4.40 ve sezeryan yerimde aşırı bir yanma ile uyandım kendim kalkamadım annemi uyandırdım beni kaldır diye. Bunun normal bir ağrı olmadığını düşünüyorum basına gelen oldu mu