13 günlüğüz bizde bir kaç gündür dediğiniz gibi oğlum çişini yapmak için büyük bir çaba sarf ediyor yavrum ıkına ıkına bir hâl oldu 😔 Neyden kaynaklı bir türlü anlamadım ve çişini yapınca da yine dediğiniz gibi maşallah cayır cuyur sesler 😃 Şekerli şeyler biraz fazla tüketiyorum sanırım ondan mıdır ki laktoz alerjisi ne oluyor acaba