Uyuyamıyorum hanımlar afedersiniz 2-3 gündür ishal var ve üstüne kusma da eklendi sürekli çıkarıyorum . Yanlarım ağrıyor idrarda da yanma yaşayınca acile gittim idrar a baktı sadece ve enfeksiyon var dedi ilaç yazdı kadın doğumuna sormadan kullanma dedi doğumu tetikleyebilir falan dedi 32+2 yim çarşamba kontrol var ama geçer inşallah 😔😔
Yazdığı ilaçlar ;
Croxilex 1000 mg
Üromisin 3 g
Parol
Kullanan var mı