İkili test için perinatolojiye gidilen muayenede doktor ultrasona bakıp bebeğin ensesi kalın amniyosentez yaptırman gerek dedi kaç olduğunu sorduğumda 1.90 2.10 dedi ve önemli olan kadın doğum doktorunun ilk ölçümü 4.4 mutlaka amniyosentez olman gerek dedi kan bile alınmadı kan sonucuna da bakalım dememe rağmen gereği yok dendi siz ne diyorsunuz