Kumru2960 Bağcılar da medicine hastanesi var, doğuma eşi alıyorlar mı bilmiyorum hiç sormadım ama orada tea hanım var. Kendisine gidiyorum gerçekten çok iyi bi doktor. Avicennayı önermiyorum ben. İki doktoru denedim ilk zamanlar çok ilgisizlerdi. Bi arayıp sor istersen dediğim yere eşi alma durumu var mı diye. Ama sezeryanda almayıp normal doğuma istek oldugu sürece hastanelerin alması gerektiğini biliyorum . En iyisi senin arayıp öğrenmen