Merhaba arkadaşlar hamile olduğumu öğrendim kese 6 hafta 6 günlükken gözüktü bebeğin kesesi gayet sağlıklıymış kalbi nokta kadardı daha oluşmamış haftaya geldiğinde kalp atışlarını duyarız dedi doktor normal mi yani ne zaman duyarım kalp atışlarını herşey normalmiş ama insan endişeleniyor ister istemez.