Tugce3441 Kuzular yarın tam 1 aylığız aşı takvımınde ınternet yazdığına göre 1 ay sonunda dıyor . 1 aylıkken mı aşısı var 1. Ayın sonlarına doğru mu bırı benı aydınlatabılır mı
yigitinannesiiiii Tugce3441 30 günlükken olması lazım sağlık ocağı arıyor genelde aşınız var şu gün diye ama bi sağlık ocağını arayıp sorun isterseniz
HilalEyce Tugce3441 2 Eylül de oğlum doğdu. 2 Ekim’de aşımız yapıldı. Tam birinci ayını doldurunca aşı
Uzay1907 2.ay 3 tame aşı olacak. Biri koldan diğer ikisi bacaktan. Sonra oral yoldan rota yapılacak. Menenjitleri 3.aya bıraktı doktoru çok hırpalanmasın diye. Böyle böyle büyüyeceğiz..