Ben yaptırdım kuzum suyum geldi 3 saat sonra hastanede yattım 2 hafta o kadar pişmanım ki yaptrdıgıma yatalak hasta gibi geçiyor hamileliğim sürekli bir halsizlik iyi hissetmeme ve en kötüsü karından girilen iğne enfeksiyon oluşturdu bende hala enfeksiyonluyum hep antibiyotik kullandım hep crp baktırıyorum çok yükseliyor