Dilk1212 İyi geceler kızlar oğlumun ismini berk koymak istiyorum bu konuda görüşler farklı anlam açısından dinen şimşek geçiyor ,berk olan yakınınız , tanıdığınız var mı acaba kişilik olarak nasıllar
ilknuribrahimbelis Dilk1212 bence alakası yok isimle kişiliğin bana saçma geliyor🙂 dinen sakıncası yoksa koyabilirsiniz bence
Ada-9788 ilknuribrahimbelis ben kesinlikle size katılmıyorum bence isimle kişiliğin çok alakası var özellikle bunu çok görüyor ve şahit oluyoruz günümüzde bende ona göre kızımın ismine karar vermiştim çokta doğru tercih yapmışım
Dilk1212 Ada-9788 yani şöyle düşünmek gerekıyor Mert veya yiğit özelliklerini taşımıyan o kadar tanıdığım var ki ama insan tereddüt ediyor ağır geliyor dediğini duyunca
Sellmaseellma Dilk1212 çevreni boşver sen millete kalsa kuranda geçmeyen ismi koymakda günah istediğini koy berkler çok akıllı kibar yakışıklı oluyorlar kaptırma oğluşunu sonra 😂
DefCan01 Dilk1212 Bi anım geldi aklıma belkide 20 yıl öncesi küçüğüm daha rahmetli amcam şenlik düzenledi böyle çalgılar kavurmalar bir sürü misafirler bu Berk te yüzbaşı mı ne onun oğlu işte. (Babamı 11 aylıkken kaybetmişim Rabbım mekanlarını cennet eylesin hiç tanımıyorum yani Babamı) Neyse bu Berkte benim babamın olmadığını öğrenmiş kimden öğrendiyse oda küçük işte ben 10 lu yaşlarımda isem oda 12 13 falandır. Sen gel herkesin içinde bana SEN EVLATLIKMISIN de hiç unutamıyorum küçüğüm ya Babam yok diye evlatlıkmı oluyorum diyorum kötü birsey mi acaba ne demek istedi bu şimdi bana falan ağlamaya başladım.🙂🙂 çocuk aklı işte.. hayatımda tanıdığım tek Berk oydu yakışıklıydı bu arada 😂😂 iyi ya da kötü diyemeyiz kimseye sen nasıl yetiştirirsen evladın öyle olur. Ne koymak istiyorsan onu koy 💙