Kızlar bu gece itibariyle 39+4 olduk
Akşamdan beri sanki idrar torbamda baskı ve anlık gelen ama çok acıtmayan kasılmalarım var gelince bi sızlıyor gibi sancı mı değil mi bilmiyorum, düzenli de değil.
Sancı böyle bir şey mi yani sancı çekenler cevaplarsa sevinirim 🫠