Hamileler ve anneler sizlere bi sorum olacak hem herkes te bilgilenmiş olur örnek veriyorum ben hamileyim daha 2. 3. Haftası vs ama bilmiyorum bilmeden ağrı kesici , parol dolarex atıyorum kas gevşetici yada herhangi bi ilaç içsek hamileliğimizi engelliyor mu yada hamileysek bi sıkıntısı oluyor mu bunun ben ilk ay etkilenmiyormuşuz diye duymuştum hani sonuçta bilmiyorsun hamilesin ağrın vs olup ilaç alıyorsun yA hani? Başına gelen duyan oldu mu ilk ay hamile olduğumuzu bilmeden ilaç alırsak sıkıntı oluyor mu?