Ben 10 yıldır günde en az bir paket sigara içen birisi olarak söylüyorum; ilk öğrendiğim andan beri sigara içmiyorum, yanımda da içirtmiyorum. Burada kendimi durdurmamda en yardımcı cümle “senin keyfin mi yoksa bebişin sağlığı mı daha önemli “ cümlesi oldu bunu hep kendime söyledim, benim için zor bir süreçti nitekim başarılı oldum. Sigara içmekten memnum olan kimsenin olduğunu düşünmüyorum bu bir bağımlılık, bebişinizi de bu bağımlılığın içinde büyütmeyin derim hanımlar ne anne karnında ne de doğduktan sonra :))