Edakra 1 gün hafif hafif evde sancıları karşıladım ertesi gün uykumdan uyandırmaya başladı doktoru aradim hadi bakalim hastaneye gecelim o zaman yavas yavas dedi .nisan su hicbir seyim gelmemisti sadece 5 dkda bi siddetli sancilar .hastaneye gittim 1 bucuk saat suni sanci takildi bu sirada hastanede sicak suyun altinda esneme hareketleri yaptim .2 cm ile yatisim yapılmıştı 1 buçuk saatte 10 cm oldu .çatala yatirdilar 1.42 de o güzel sesi duydum . 10 dk kalmadım çatala doktorlarımız çok hızlıydı bana da çok yardımcı oldular ikinma sakinlestirme yönlendirme vs .15 aylık olduk hatta kopamadik burdan 😇