Nesoo Kızlar merhaba. Doğuma az kaldı. Eksiklerimi alıyorum. Korse de alıcam ama karar veremedim. E bebekte owli korse var. Ayrıca yamuna adında bir korse daha buldum. Kullananlardan yardımlarını alabilir miyim. Veya başka bir marka önerisi
Durdudiler Nesoo ben korse arastrdm ama yamuna çok pahali ya. Normal korselerimizi kesip belimize göre takamio muyuz acaba
Gzd Nesoo yamuna kullandım canım, biraz pahalı ama kesinlikle verdiğin paraya değiyo. Doğumdan 3 ay sonra 1 hafta kadar kullandım şuan doğum yapmamış gibiyim. Ama çok sıkan bi korse ve bebek bakarken de eğilip kalkmada çok zorluyo
ZeyooZ Nesoo ben normal bi korse aldım yani maksat sıkı tutmak olduğu için iş görür diye düşünüyorum. Eskiler çarşafla sararmış
Aysenurozbay Nesoo marka olarak hatrlmyorum ama esim eczaneden aldı geldi ve delikli hava alack yerleri var cnm
Nesoo Durdudiler evet canım pahalı haklısın. O kadar masraf yaptım ki zaten. Çok iyiyse öneren olursa arada kaybolur bunın masrafı sürekli kullanırım diye düşündüm
Durdudiler Nesoo çok iyi olduğunu duydum ama almadm o parayı silverette için kullandım. İmkanın varsa al cnm
beren22 Nesoo yamuna çok iyi bi korse gözle görülür ciddi bir fark oluyor giydiğinde ancak beden seçimini çok iyi yapmalisin çünkü ablam aldı biraz küçük almış kullanamıyor çok sıkan ve dik tutan sert bi korse kilo verip biraz kullanicam diye bekletiyor😂
Nesoo beren22 beden seçimi de çok zor şuan canım. Doğumda kaç kilo gider bilemediğim için kullanmaya başlayınca hangi beden olur onu da bilemiyorum
Durdudiler Nesoo ben aldım ya baya faydalı bi arkadasm önerdi hatta bana. ağlayarak emziriodu kurtuldu sayesinde
Nesoo Gzd hangi bedeni almamı önerirsin canım. Ben sadece doğum sonrası toparlanmak için değil her daim kullanmak istiyorum
Ballkuzuveannesi Öncedende vücut şekillendirici olarak kullandığım ve alieexspreesden aldığım atlet tarzı korsem var gögsü kapatmıyor bel oyuntusu veriyor kalça ve gögüsede diklik veriyor 2,3 beden inçe gösteriyor terletiyor kilo vermede de etkili bu yönüyle bence onu kullanıcam
Nesoo ZeyooZ canım her zaman giymek lazım aslında. Sağlık açısından bele de iyi geliyor. O yüzden ben kalıcı birşey almak istiyorum
Gzd Nesoo ben xs aldım cnm, ama normalde takmak istedem s alırdım, benimki baya sıkı ama giydikten 1 hafta sonra ikinci kopçaya geçtim hemen incelme sağlıyo çünkü. Satan kişilerde baya yardımcı oluyo bel ölçüne göre yönlendiriyo onlar seni
blackberry118 Devamli takmak karin kaslarinda tembelliğe sebep olur dedi doktorum o yüzden ben pahali bisey almadim. 20 liraya bel ayari yapilabilen tarzda bisey aldim. Hic spor yapmadan uzan sure korse takmak iyi degilmis. Basta 1 2 ay takarim. Snra iyce kendime gelince hafif spora baslarim diye dusundum. Ben dar seylere hic gelemiyorum uzun süre sımsıkı bir korsenin icinde duramam acikcasi. O yuzden de bi dunya para vermek istemedim
Nesoo blackberry118 ben bilmiyordum canım. Hatta çok taksam daha iyi olur diyodum valla ne yalan söyleleyim
Tubidy Ay kızlar bende bu gün korse baktım ama pazardan 🙈 35 liraydı hem yamuna gibi Kopçalı vardı hemde atlet gibi olandan diyorum ki riske atmayıp onların ikisinden de mi alsam