Sellmaseellma Öyle oturuyorum koltukta birden bire sol kaburga altımda iğne batması gibi bir acı yaşadım anlıktı ama neden olabilir bi bebek hareketi olcağını sanmıyorum yani kısa süreli yanma gibi bişey oldu
Sellmaseellma Denizyildizi1 sanmıyorum sıkı giyiniyorum ayağımda çorap terlik üstüm uzunkollu altım kalın hırkayla yım kışı getirdim resmen tuvalete gittim geldim oturdum 10 dk sonra sol kaburga altımda ani bi batma hissiyle sızı acı oldu ama 2 3 saniye kadar ilk defa oldu şaşırdım