Busel quneermoom bende yarin gece 10 olucam çok gergin ve heyecanliyimmmm biraz kasık agrım var yarım saatir vuruyor ara ara her zamanki gibi 😅
ilaydaaltann_ Tam 14 haftalık olduk. Ama ne heycan ne de bi merak var. Baba uzakta olunca tek başıma heyecanlanmak gelmiyor içimden. 🙂
Zeynepcelik45 ilaydaaltann_ bulantiniz oldumu yada olduysa ne zaman geçti merak ettim bende seninle aynihimda
Burdem ilaydaaltann_ aynı bende öyle tam 14 haftalik olduk unutuyorum bazen hamile olduğumu babamiz yanımızda olmayınca öyle oluyor galiba 😐