Hassaslaştım ya. Sinir krizi geçirmemeye çalışıyorum da böyle yüksek sesli konuşanlar içimi sıkıyo böyle boğazıma ip dolanıyor sanki bağırıyorum öyle olunca bana sesini yükselterek konuşma diye 😂😂 en son ev sahibime bağırdım adam normalde de bağırarak höt höt konuşuyo oralı olmazdım ama hormonlar malum