Haticeanneeeee canım 20 eylül adet oldum 22 eylülde gittim klomen yazdı . 24 eylül başladım 5 gün kullandım . 1 ekimde gittim yumurtam istenilen olgunluğa gelmiş çatlatma iğnesi oldum. Bişeye dikkat etmedim doktor zaten ilişki günleri yazıyor bana ekstra duphastonda yazdı . Benim sıkıntım yok 9 ay önce bi kaybım var kalamıyorum eşimde sperm düşüklüğü var korunmadan kalamadığım için doktorum verdi