Zeynep_Krhsn Melekanne2606 bende elviye fazıla gidiyorum bu üçüncü gidişim olacak inşallah memnun musunuz ne zamandır gidiyorsunuz
Melekanne2606 Zeynep_Krhsn Evet memnunum geçen sene oğluma hamileyken de ona gittim doğumu da o yaptı ve çok memnun kaldım ikinciye hamile kaldım tereddüt etmeden yine ona gidiyorum cuma günü doğumum var nasipse