Pembefil
Ben 18.haftamdan beri hissetmeye başladım ama bazen öyle bişeyki çok hareketli bazende bi kaç gün hareketsiz sürekli acaba bişeymi oldu diye düşünüyorum. 24.haftaya kadar net hissedemeyebilirmişiz cok normal dedi doktorum. Mesela hareketlerini hissetmeye başlayıncada sürekli hareket halinde olmasını isticen🤭🤭 hareket etmedi mi yine merak ediceksinn ahhh analık🥹