Tosbik [bilinmeyen] canim onu genelde doktorlar soyluyor. Mesela benim son adet tarihimin baslangici 19subat iken doktorum degistrdi 26subat yapti. Yani bunu doktorlar hesapliyor ama neye göre inan bnde blmyrm ☺
Ayseosman Tosbik Can'ım onu Bebegını dollenmesını hesaplıyorlar enımkıde 8agustpstu ama dr 25agustos olarak hesapladı 2hafta da döllenıyomus
Ayseosman [bilinmeyen] sağol Can'ım kaç yıllık evlisiniz kactane çocuk var kızlar buyrun sohbete😉👍🏻👏🏻