Böyle saçmalık olur mu kızlar, lütfen bu hurafelere inanmayın. Birde bu yüzden sezaryen e mi yönlendiriyorlar. Benim annem 4 normal doğum yapmış halen kız gibiyim 🙈 derdi. Kadın vajinasını şöyle düşünün. Tabaktaki balı parmağınızla ortadan 2 ye ayırmaya çalışın geçtiğiniz yer kapanır eski haline döner değil mi. Aynen öyle bebek çıkınca da eski haline döner. Orası kas sadece.