Kızlar sol bacagımı kökten kesip atacagım çok agrıyo belim kasıklarım uyuyamıyorum yatamıyorum oturamıyorum yürüsem olmuyo bebek içeride durmuyo ne yapacagım bu arada dogum falan baslamadı yanlış olmasın 34+1 oldum gün gectikce agırlaşacaksın diyorlardı nolcak diyodum dayanamıyorum 🥴