Tuana_05 Kaderakay hiç anlamıyorum ama resmî görünce içime kız doğdu ama Allah gönlündekini versin inşallah
Irem34_52 Semilk05 korkmayın 18den sonra baslar ilkler gec hissedilebiliyomuş aynen istda yaşıyorum orduluyum 😊