Semilk05 hemsiree geçiyor ne ara 22. Haftaya geldik anlamadım tek geçmeyen 17. Hafta oldu bi bitmedi sanki 2 ay gibiydi 😂😂
Semilk05 Kaderakay benim ilk cok başka bi duygu rabbim 3 tane nasip etmiş sizden zengini yoktur bu dünya da 🧿🤍
Kaderakay Semilk05 İlklerin duygusu bambaşka 😊 Evet hemde nasıl 1 oğlum bir kızım var 3. Yaramazda spiral ile oldu 😊
Irem34_52 Semilk05 benim 2.gebelik diye sanırım erken hissettim tabi suan cok hafif gunde 1 kez flan ozamana disardan hissedilir 🥰