bebetonunannesi16 hayirlisi06 yarın gitcem ben yarın suni sancı verilcek ama ben doktordan bebek iyiyse 2 3gün daha müsade istiycem belki kendi sancımla doğururum diye ama müsade etmezse bende yarın suni sancıyla dopurcam Allah ın izniyle
hayirlisi06 bebetonunannesi16 bende yarın gidecem canım ben kendim yarın istedim bebek kilo alıp 4 u geçerse seseryan Olcak onun için yarın gidip şansımı denemek istedim
bebetonunannesi16 hayirlisi06 hayırlısı olsun gidince yaz doğurursan Rabbim yardımcımız olsun inşallah
Ballisinsen hayirlisi06 kilo aliyor diye zamanindan once dogurmak benlik degil sanrm. En fazla sezeryan olursun..