İyi geceler kızlar bata 5 gün kaldı bebek istiyoruz bayadır hiçte tutmadı aylardır açıkcası çokta düzenlide demedik diyebilirim ama bu ay gün aşırı 2 günde bir oldu belirtim adet yaklaştığındaki gibi ama bugün kafamı karıştıran bişey oldu lekelenme gibi ama olmayadabilir emin olamadım açıkcası çamaşırım siyahtı ıslak gibi geldi peçeteyle sildikten sonra hafif kahvemsi geliyor ama afedersiniz normal sildiğimde beyaz renkli akıntı acaba çamaşırda durdukça mı koyuluyor diceğim ama daha önce olmamıştı o yüzden fikir almak istiyorum 😐