Prensesinannesiii61 Merhaba benim 27. Gebelik haftasindayim arada bir kramp giriyor doktor suda icilen magnezyum verdi benim gibi olan icemeyen varmi onun yerine soda tuketiyorum benim gibi olan varmii
Srdm Prensesinannesiii61 29 haftaya kadar bende magnezyum kullanmadım canım hamileliğimden öncede hergün maden suyu içerdim hamilelikte de içtim magnezyum oranı yüksek olnı içmeye dikkat ettim beypazarı özellikle ama 29 dan itibaren ekstra takviye ihtiyacı duymaya başldım bacağımda kasılma oluyordu birde bebek sertlesip toplanıyor arada sırt ve bel ağrıları da basladı 30 dan sonra şu an devamlı kullanıyorum 33 haftalıgım
Papatyaa_01 Prensesinannesiii61 evet bana hamileliği ilk öğrendiğimde aile hekimi vermişti toz şeklinde sanırım 10 paket anca içtim sonra midem bulandı ve hapını yazdı onuda az içtim kadın doğum doktorum şimdi içme onu dedi 12+6 olacağız sizde hapını yazdırabilirsiniz
Prensesinannesiii61 Srdm hmm anladım canim acaba bunun tablet olani varmidir gebeler icin o hemen yutulur aslinda
Srdm Prensesinannesiii61 ben efermag kullanıyorum suda çözülen tablet olarak memnunum tadı da kötü değil
elifsahraa Prensesinannesiii61 evet var canım benimde midem çok bulandigi için Dr um hap olanını(MAGOSİT) verdi Bİ BAK İSTERSEN
Ahuum Prensesinannesiii61 nasıl dayandın 21. Haftadayım ayak kalça sırt kkol tüm agrıları içmeme rağmen yaşıyorum
Prensesinannesiii61 Ahuum daha yeni basladi kramplar normalde kalsiyum ilacida iciyorum aylardir ek olarak
teacherozlem Prensesinannesiii61 ben de o ishal yaptı onun yerine hap şeklinde olanı verdi kalsiyum magnezyum ve d vitamini içeriyor Bunu öneririm çok iyi geldi ama sanırım devlet ödemiyor ben ücret ile alıyorum
ayla__ Srdm bende onu kullanıyorum tadı az limonlu gibi çok güzel bence ama içmeme rağmen yine geceleri bacağıma kramp geriyor deli gibi kalkıyorum
Kiwi12 Prensesinannesiii61 ben daha 11haftaligim ama bana da 8 haftalıkken gittiğimde magnezyum verdi anlamadım ama içmedim çünkü içeriğinde karmin vardı hap şeklinde ama kafama yatmadı içmedim. Doğal org da hap şeklinde var onu araştırıyorum doktoruma sordum kullanabilirsin dedi ama bakalim
Ozge_5516 Prensesinannesiii61 bnde suda eritilir olandan iciyorum tadi cok guzel portakal gibi tadi var meyve suyu gibi iciyorum her gece🙂
Srdm ayla__ bende kullanmaya basladıgımdan beri olmuyor ama bebek toplanıp sertlesiyor onda bi kaybolma yok sanırım haftaya göre normal bu da yalancı sancı gibi