doee2022 sezaryen olduğum gün akşamına ben de balon gibi şişmiştim. Bir haftaya geçer canım. Ama hamilelikte olmayan çatlaklar bu ödemden sonra olmuştu bende 🙃 serumlar ilaçlar sonuçta bir ameliyat geçiriyoruz o yüzden ödem olması normal. Yine de doktora gittiğinde kontrolde söylersin. Bol su iç tuzlu bişey yememeye çalış geçer inşallah.