Nsss yok bazen ayrı saatlerde uyuyorlar cok yorucu oluyor biri uyumadan diğeri kalkıyor bnde ayrı ayrı uyutup koyuyorum yan yana gecce beslenmesinde aglıyorlar ama hızlıca besliyorum geri uyuyorlar diş dönemindeyiz cok huysuzlar keşke beraber uyuyup uyansalar daha kolay olur işi güç yapmiş oluruz büyüdükçe kolaylaşıyor yeni dogan dönemi kabus gibi gaz aglama krizleri snrası daha güzel uyuyorlar dinlemiyorsun inşAllah sakin bebeklerin olur kolikti benim kızım hala bile cok zor dalar uykuya falan 😂saglıklı olsunlar da her türlü alısyorsun bu koşuşturmaya bol bol uyu valla snra bulamazsın kac aylık oldunuz :)