Seydanur Merhaba arkadaşlar.. 25 haftalık gebeyim belim ağrımaya başladı ve sağ kalcam da ağrıyor hatta.. geceleri 3 5 kez uyanıyorum.. yatamıyorum.. böyle giderse çıldıracam.. bu şekilde olan var mı? Var sa da ne yapmam gerekiyor bgisi olan var mı? Tesekkurler
Hmyr_ygt Seydanur 13. Haftadayım 2 gündür ağrıyor bende uyuyamıyorum beline destek koy sırt üstü yatma benim de bacaklarımda kıramplar var aynı zamanda bende aynı durumdayım maalesef :(
Yaremmm Seydanur bende aynı ağrıyı çektim canım dr um bana magnezyum ilacı verdi, ilacı içtikten sonra ağrılarım bayağı azaldı.
Glasscandy Ben de 13. Haftayı bitirdim ve sağ kalçamda yürümeme engel olan bir ağrıyla çıldırıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Hamile yogası iyi gelebilir mi acaba denediniz mi?