NslhnAltun5580 Ben de normal doğum yapacak cesaret yok kızlar sezeryan olucak ve ben aşırı aşırı korkuyorum öneri tavsiye moral ne varsa ihtiyacım var 😔🤲🏻
brgul_34 NslhnAltun5580 allâh kurtarsın canım ben de sezeryan olucam inşallah son 15gün ilk gebeliğim ama çok şükür korku yok heyecan var sağ salim kucağımıza alırız allah’ın izniyle 🤲🥰
uraz_ve_annesi- NslhnAltun5580 hiç korkma ben genel anestezi alarak oldum gözümü bir kapattım bir açtım oldu bitti her şey sakin kalmak en güzeli hamileliğinizi tadını çıkarın karnında olması hissini özleyeceksiniz böyle zehir etmeyin kendinize 😊
Tinkerbell_0423 NslhnAltun5580 valla canım bende ilk doğumunda o sancılar da bi daha çocuk yapmayacam dogurmicam dedim bi sene sonra yine doğurdum 🤭🙄 şimdi de üçüncüye gebeyim 😀 yani anlayacagin korkma biraz sancılar acı verici ama Rabbim öyle bir kolaylık veriyorki onlarida hemen unutuyorsun. Allah kolaylıkla doğurup sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌼 korkutma kendini 🥰
Night NslhnAltun5580 Bende çok fazla korkuyordum hergün araştırma yapıyodum internette ama cidden hergün yorumlar okuyodum kafayı yemiştim artık o kadar bi korku yani. Sonra beklemediğim bi zamanda erkenden suyum azalmaya başladı beni hastaneye yatırdılar bi takım ilaçlar verildi ve 2 gün sonra sezaryene alınacağımı söyledi doktorum. Benim zaten gönlümden sezaryen geçiyordu nitekim bu zorunlu sezaryen oldu nasipte bu varmış. Herşey çok ani geliştiği için korkmaya da fırsatım olmadı o son 2 günde kendime dedim ki kaçarı yok öyle yada böyle olucaksın bu ameliyatı insanlar daha ağır şeyler yaşıyor dedim benim annem yumurtalık kanserinden 2 kere karnından ameliyat oldu ve kesiği yukardan aşağı kocamandı hep onu düşündüm dedim annen buna dayandı ben daha küçüğüne üstelik iyi bir şey için yani bebeğimin gelişi için haydi haydi dayanırım dedim herkes sezaryej oluyo neticede yani dünya kadar insan dedim bu kadar kötü olsa kimse 2. Çocuğu yapmaz dedim öyle öyle telkin ettim kendimi. Ben güçlüyüm anneyim dedim bebeğime kavuşmak için bunuda aşarım dedim kendimi motive ettim. Veee sonuç çok rahat bi sezaryen süreci geçirdim tabiki ağrım oldu ama zaten her istediğim de ağrı kesici yaptılar ve taş çatlasın 15 dk da etki etti bol bol yürüdüm yürüdükçe açılıyor insan. Genel anestezi oldu bu arada. 3. Gün eve geldim kendil duşumu bile aldım hatta jiletle tüylerimi bile aldım düşün o kadar toparlamıştıö tabi ilk 1 hafta yatma kalkma oturma biraz acıyor ama inan adet sancısı daha kötü bu onun yanında hiç bişey bence. 2 hafta sonra tamamen fittim. 3. Haftada hiç ameliyat olmamış gibiydim
NslhnAltun5580 brgul_34 amin inşAllah ben de çok dua ediyorum hepimize tüm hamişlere Rabbim kolaylık versin
NslhnAltun5580 Tinkerbell_0423 aminnnn inşAllah 🤲🏻 Ben de öyle diyorum Rabbim isteyene olmayana versin bu sancılar ağırlar çok zor
yamacalimoms 100 kere doğuma girerim, ama o 40 gün lohusalık psikolojisini asla çekmek istemem, bedenen olan acılar cocugunla unutuyorsun zaten aklına gelmiyor, manevi olan yanıyla uğraşmak çok zor annelikte😂
NslhnAltun5580 Night Kendimi motive etmeye çalışıyorum sizin gibi güçlü olurum inşAllah kocaman maşAllah bana da dua edin 🤲🏻❤️
brgul_34 betuloztas benim de az kaldı hayırlısı olsun inşallah Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🤲❤️
brgul_34 Ziynet4459 evet ben istedim yüksek tansiyon ile şeker var 🤦♀️ o yüzden şimd gün beklıyoruz inşallah 🤲❤️