Sevgi2565 Hanımlar 26+2 haftalık hamileyim karınnimjn alt kısmı ve bacak ağrısı oluyor benim gibi olan var mı
Smyye_ozkynk Sevgi2565 24+3 deyim aynı şeyleri bende yaşıyorum. Rahim büyüdükçe sürekli hafif ağrılarım olacağını, kanama olmadığı sürece korkmamı söyledi cuma günü doktorum.
Miisce Sevgi2565 Bende de oluyor yaa kramp gibi bir giriyor. Genel olarakta hafif kasık ağrıları falan var. Magnezyum geçiriyor şükür 🥺
[silindi] Magnezyum eksikliğinden olabilir, doktoruna belirtirsen ona göre takviye verir. Baya çektim ben de o ağrıları. Şimdi artık doğum sancıları 😏
Coocooelif 26+5 bende karın ağrısı yok ama bacaklarım çok ağrıyor ayak tabanlarım sızlıyor basamıyorum magnezyum eksikliği sanırım bu hafta doktorundan takviye isteyecem