Nilssu Kızlar 32 gün önce sezaryen oldum hala tam iyileşmiş sayılmam dikişlerin üst kısmı şişik karın kısmım yani normal midir böyle sizin dikişleriniz ne kadar sürede tamamen iyileşti?
uraz_ve_annesi- Nilssu hafif şişlik, bende de var 46 gün oldu benim hatta kurularken nokta şeklinde kan görüyorum hala bilmiyorum tam olarak ne zaman iyileşecek