Kakulimmm asıl sorunu en son yazmışsinız malesef o evde o babayla kaldıgı sürece yaşıtları gibi olmasını beklemeyin yavrucaktan. Siz sağlıklı psikolojide bireyler degilsiniz ki cocuktan ne bekliyorsunuz? Bunu da evinde hep siddet kavgayla büyümüş bir cocuk olarak yazıyorum bin tane psikolojik sorunum var, şiďdet egilimim var içten içe tabiki yansıtmıyorum ama var.