Hemdemmm bende çok fazla hissetmiyorum seyirme gibi biseyler oluyor sanki bebek mi bağırsak mi bazen çözemiyorum , çikolata ve şekerli şeyler yiyorum belki hissederim diye kafaya takıncada hiç olmuyor biraz daha haftamız geçsin inşallah doğru düzgün bizde hissederiz. Bazen tedirgin oluyorum cinsiyetimiz erkek , erkek bebekler daha çok hareket eder anne karnında diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum