GulizarY Kızlar hastanede çekim yaptırmayı düşünüyorum bi lohusa sabahlığı sordum takımına 1250 dedi çok fazla değil mi sizce de daha uyguna alıp memnun kalanınız var mı
Deletedmom_110 İç çamaşırcıdan 250₺ ye aldım elbise ve sabahlık olarak iki parçaydı ve çok güzeldi aynısı nette 500₺ idi mağazalara bakın derim daha uygun oluyo